readyforthefloor.

VAMPIREWEEKENDFFS.

Publicerad 2010-01-16 01:54:24 i Allmänt,

WHOPPIE!!! Igår var en bra dag, fylld med spex. VÄLDIGT mycket spex från Ds sida. Kommer till jobbet och ska, enligt schemat, vara i fitting room i en halvtimme. Där inne står D och slänger sig i mina armar och börjar låtsasgråta. I nästa sekund flyger han in med en pälsjacka och gömmer sig i ett av provrummen. Fan vad torr man känner sig som svensk ibland. För när han sen kommer in och låtsas prata i apparaten man märker kläder med prislappar med och frågar (apparaten) hur mycket Mikaela är värd och sen trycker en 7-punds-prislapp på armen så vet jag verkligen inte vad jag ska säga utan skrattar bara. Det är som Clara sa "ohh if you only knew... Im fucking HILARIOUS in swedish". Slutade vid halv 5 och såg att Mella skickat ett sms om att vampire weekend spelar gratis vid Somerset House. Försökte ringa upp henne flera ggr utan resultat. "Stop pretend you got any friends Mikaela", skrattar D. "Noo but i got a text here from.." "O2 is NOT a real friend, Im sorry". HAHAHA asshole. Drar iaf till Temple (somerset house) och möter upp Mella, Cassius och Daisy. Allt är himla fint; hela byggnaden är upplyst i olika färger och bandet kommer ut på balkongen och spelar. Känns lite som när håkan spelade på stora teatern för länge sen. Innan sista låten försvinner ljudet i micken och i gitarren och det blir en lång paus. Cassius börjar vråla "WE CANT HEAR YOU, THE SPEAKERS GOOOONE!" hahhahaha det var ändå rätt obvious.

Senare drog jag och mötte upp Clara på Kings Cross social Club, Benjamin skulle spela och hade bett mig fota. Jag belönades med gratis öl. Gott.







XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela