readyforthefloor.

TURKISKLYXMIDDAGFFS.

Publicerad 2010-01-22 13:21:44 i Allmänt,

Igår träffades vi hemma hos Stina i Bethnal Green för att dricka, försöka oss på omöjliga ölspel och uppleva strömavbrott. Just strömavbottet tyckte Madde var extra spännande och började hoppa i soffan.. vilket resulterade i att hon snubblade på mina ben och föll rakt ner i marken (which frankly we all thought was hilaaarious). Dock utbröt panik när jag frågade om det inte lät som om någon gick ute i den becksvarta hallen; Sara skrek ashögt och flög på mig vilket fick större delen av mitt rödvin att i sin tur flyga på Mella (hahahaha). När vi skulle gå fick jag världens skoskav och halkade efter större delen av gänget. Jag såg onekligen disable ut, släpade hälften av kroppen bakom mig och gnällde högt över hur jävla ont det gjorde. Det gjorde mig fett opeppad och när de andra drog till Dalston Superstore för att festa vidare drog jag, Mella och Ina till vad vi trodde skulle vara ett billigt kebabställe (HAHA AS IF); vi kommer in dit och de visar oss till ett bord (redan då började vi skratta) och när vi slår upp menyerna så ligger ALLT på minst 7 pund. Mella "Men alltså vi KAN ju inte gå nu, vi får slå på stort helt enkelt..?"  Det gjorde vi också. Vi åt alltså mat klockan 12 på natten för fucking 10 pund var in the end. Männen bakom disken stod och kollade på oss hela tiden, vilket Mella observerade "Kolla! Dom är 3 stycken... Vi är 3 stycken..." HAHAHAHA. När vi skulle gå la servitrisen fram TJUGOFEM visitkort och dubbelt så många tandpetare. HAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAAAA.













XXX

Kommentarer

Postat av: Mella

Publicerad 2010-01-22 13:35:14

Hahaha! "Which frankly we all thought was hilaaaaarious" DU ÄR KUL!

Bästa middagen på länge btw!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela