readyforthefloor.

THERUSSIANFFS.

Publicerad 2010-01-17 11:44:44 i Allmänt,

Hej. Igår var jag ledig men kunde ändå inte slappna av på grund av att det har varit så mycket missförstånd med jobbtiderna på senaste. Karin och jag drog oss senare bort till Hackney där Ina lagade pasta carbonara till oss och bjöd på Ben and Jerrys. Sen köpte vi vin och kollade på asmånga episoder av Americans next top model med deras flatmate Cassius. Runt 9 drog vi till Old Street och satte oss på Café el Paso, vilket var helt perfekt; vi fick det enda bordet som var kvar och musiken var inte alls särskilt hög så jag slapp lägga på min hemska nasala röst 3 snäpp över mitt normala tonläge för att höras. Onekligen trevligt där inne iallfall.

Karin åkte sen hem till Andy medans vi andra blev uppmötta av Dan. Vi frågade om han visste vart festen skulle hållas. "Yeah, i have this note here..", säger han och gräver fram en lapp där det står klart och tydligt; THE RUSSIAN. Både jag och Ina fick ur oss ett glädjetjut och han fattade ingenting. Vi förklarade för honom att vi bott mitt emot the russian i ett halv år nästan men att vi aldrig aldrig gick dit utan stället förblev ett mysterium. Men nu var det alltså dags!

Efter en bussfärd, ciderdrickande under ett paraply och confessions om polsk profisionell dans entrade vi stället. Det var verkligen mycket bättre än vad jag hade kunnat tro, hade fått för mig att det skulle vara ganska skabbigt med konstig publik, men det var fullt med softa killar i keps (snygga kepsar alltså). Vi börjar med att shotta tequila och det är det vi håller oss till resten av kvällen (vilket har resulterat i att jag drömt om hur jag dricker vattenglas efter vattenglas men aldrig blir fri från min törst). Mella kommer också till allas glädje och we hit the dance floor; fett kul! Ina försvinner senare med en italienare som är jävligt snygg men också "BAAAD KISSER!", hahaha nöjd. Tack, The Russian.











XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela