readyforthefloor.

RUSKISTANDARDFFS.

Publicerad 2010-01-24 02:41:11 i Allmänt,

Igår jobbade jag till stängning, dvs halv 9. Innan vi fick gå hem snäste min manager Jo åt mig inför alla, undrade varför zone 2 inte var helt i size oder. "erm, i did zone 2 like 15 minutes before closing and then I asked the girls upstairs if i should dubble check it but they said to just make sure it looks tidy" svarade jag stammande och slängde mig ner på knä och började kolla storlekarna. Det var EN klänning som inte var i rätt storlek, resten var fine. "Well, WHO told you that?" frågade hon mig sen (fortfarande inför hela gruppen). "I dont know, i dont wanna blame someone!" slängde jag ur mig. Hon tvingade mig sen att erkänna att det var Emma som sagt det, fett obekväm situation. Emma bara kollade på mig (dock antar jag att det var hon som sagt att det varit mitt ansvar att fixa zone 2 så whatever egentligen). Vi signade ut oss och missödet glömdes bort rätt snabbt när jag, zoe och dan klämde in oss under ett paraply och promenerade mot bussen. Zoe tog tuben hem medans jag och dan mötte upp hans kompis från ryssland som är här på besök. Dan hade propsat hela dagen på att vi skulle hem till mig och dricka rysk vodka och till slut gav jag med mig. Ringde upp karin i panik och bad henne städa rummet innan vi kom hem. Karin lät helt hysterisk när jag senare ringde upp henne för att kolla hur det gick; "DET LIGGER JU TROSOR ÖVERALLT, MIKAELA VAD ÄR DETTA?!" Hahahaha. När vi handlat på tesco hade jag sannerligen ångest för hur illa det skulle vara men när jag öppnade dörren till rummet så såg det helt fantastiskt ut. Karin hade städat som en gud. Oändligt tacksam är jag! Anyways, spenderade kvällen med att lyssna på musik, dricka överstarka drinkar och kasta vindruvor. Dan testade alla mina hattar och han har varit snyggare. Sedan kom Ina och sov här, vi fick alla 3 (jag, ina och karin) äckligt ont i ryggen dagen därpå. Men mysigt VAR DET.









bad ass.

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela