readyforthefloor.

ROLIGT.

Publicerad 2010-01-11 16:07:47 i Allmänt,

Ringde Topshop i lördags för jag hade helt glömt av att kolla upp nästa gång jag jobbar (schemat varierar hela tiden). Det var Brendon som svarade när jag ringde och jag la på min TREVLIGASTE stämma och bad honom kolla detta åt mig. Han typ "sure, hang on, its says here that you´re working hmmm.. 11-5 on monday." "cool, thank you so much, i owe you!" sa jag och sen la vi på. Var där till och med 10 minuter i 11 imorse och OM han hade sagt fel till mig, jag skulle inte alls jobba. Go Brendon! Jag gick in i lagret och träffade Darren. "Hey, you´ve seen Brendon?" "Nah, whats up?" "IM GONNA KICK HIS ASS! YOU TELL HIM, OK?" haha. Sen fick jag 8 timmars övertid den här veckan vilket gjorde mig lite mer pepp. Nu ligger jag här i Dalston och slöar men ska träffa Clara, Sara och Elinor på Brick Lane om 50 minuter. Kollade Avatar i 3D igår i LÄDERFÅTÖLJER för Karin hade fixat premium seats, eller va det var. Mmmm läderfåtölj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela