readyforthefloor.

ARCHWAYFFS.

Publicerad 2010-01-10 15:48:51 i Allmänt,

I fredags jobbade jag till halv 9 vilket var nice. Bara tjejer på jobbet och jag kunde inte sluta skratta när Sharon tog upp Basshunter och hur snygg han är i brittiska big brother. Hörde att han även varit med i Never mind the buzzcocks och det lät mer än absurt, så jag tog mig en titt; killen är faktiskt rätt rolig. But still; hade aldrig trott att jag skulle få se honom och Noel Fielding stå och spexa tillsammans. Iallafall, jag och Karin möttes upp vid Tottenham Court Road och tog tuben till Archway. Där väntade Ina och Sara med mat som Ina lagade medans resten av oss låg på köksgolvet. Efter vi ätit fanns det glass. Vaniljglassen var asvidrig. Sen hade Ina lyckats köpa vinägerchips. Jag HATAR vinägerchips och det gör nog alla jag känner som inte kommer från England. Vi åt dom ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela