readyforthefloor.

UPDATE.

Publicerad 2010-02-06 15:11:35 i Allmänt,

"KARIN, VARFÖR SLUTAR ALLA DANSA NÄR DU BÖRJAR DANSA?! MEN ALLTSÅ SNÄLLA, JAG FÖRSTÅR BARA INTE, VARFÖR?!" Detta minns jag ingenting av, men tydligen vrålade jag det till Karin igår på The Lexington i Angel. Fick höra det över telefon idag, hon lät nästan lite sårad (det eller morgontrött) och jag kan inte sluta skratta, hur otrevlig är jag? Förfest hemma hos oss med Mella & Karin, lyssnade på TIK TOK och drack av Millers hotels gin.. a lot. Sen åkte vi till Angel och hamnade som sagt på the Lexington. Vad jag minns var det roligt och tydligen träffade jag en kille med snyggt ansikte och fula loafers. Vi drog hemåt runt 20 över 3 och min mage skrek av hunger (jag själv skrek också över hur hungrig jag var). Hade gymmat (JA, jag har gymkort nu, fyfan vad awesome!) och bara ätit frukost så jag var helt sjukt utsvulten. Vi hamnade på kebaben där vi bor och vi köpte hamburgare. Jag smashed the burger, jag DRÄPTE den verkligen. Efteråt mådde jag illa haha. Vi behövde inte betala för maten dock, ett plus! Det kom en söt kille med ring i näsan och satte sig med oss, presenterade sig som Tom. Han hade precis varit på slim Jim och frågade om han fick käka med oss. Behövde inte ha dåligt samvete för hur jag kastat i mig maten, han var onekligen lika hungrig. Karin lämnade oss för Andy och jag följde med Tom till hans flatshare, 10 min bort. Helt amazing där inne, öppen planlösning och en massa snygga posters på väggarna. Fick träffa resten av hans band som han bodde med, satt och drack öl till klockan 6 på morgonen. Sen kröp vi in i hans koja (ja, hans sovrum var en koja) och han hade dekorerat med julgransbelysning haha. Nu är ligger jag här, bakfull i Dalston och har ångest över att jag facebookade precis innan vi gick ut igår (O DEAR!)


XXX

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-02-07 20:12:09

Även fast du redan berättat detta för mig, kunde jag inte låta bli att läsa det igen och jag har skrattat HÖGT. "..jag DRÄPTE den verkligen" Var typ det roligaste jag läst. hahahhahaha HERREGUD mikaela, du är så fruktansvärt ROLIG. jag dör!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela