readyforthefloor.

God Julkuk

Publicerad 2009-12-24 12:58:48 i Allmänt,

Yes, idag ar det julafton och jag ligger pa mitt rum i Dalston och ar ledig. Jobbade fran 2 till kvart over 11 igar med att forbereda rean, such a laugh, nej det sog verkligen. Clara aker hem till Sverige idag, Karin likasa. Mella akte for bara nagra dagar sen och Hannes aker imorgon. Det ar bara jag, Ina och Sara som stannar i London i ar. Sitter med en kopp glogg och en seg pepparkaka men jag tror det ar dags att bara inse att ingen julkansla kommer infinna sig. Det ar nog lika bra, jag och Ina ska ut och dricka ol ikvall tankte vi. Ga all in. Dricka bort hemlangtan. Den 24e sags ju dessutom vara en festens dag pa manga platser runt om i varlden. Fatt ett stort paket pa posten av mamma som jag ska oppna. Men vet inte riktigt nar. Kommer ju vara ensam hela dagen fram tills 9 da Ina slutar. Kanns onekligen lite deppigt att oppna det ensam. Gor kanske det imorgon istallet da vi ska hanga i Inas flatshare och laga mat ihop, det blir sweet. Sen kommer willie hit den 29e och da kommer allt kannas mycket battre. 
Vill saga till alla dar hemma att jag saknar er. Kom och halsa pa nar ni vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela