readyforthefloor.

Everyday Saturday is the same

Publicerad 2009-12-24 11:46:59 i Allmänt,

Jag var, i vanlig ordning, den enda som var ledig i lordags. Sov ett bra tag och fick sen angest over att jag inte gjort nagot med min dag. Bestamde mig for att aka ner till Brick Lane och kolla om det fanns nagot att kopa eftersom jag inte handlat nagot pa hur lange som helst (blir latt sa nar man varit arbetslos osv). Gick in pa absolute vintage och gick och kollade pa precis allt. Anyways, kom ut med det har:
den har awesome palskragen
en awesome palskrage. 
en lang sequin cardigan som kickar ass
en kick ass sequin cardingan
close up
close up
Till slut ringde Ina vid 9 och vi gick och at pa Mcdonalds. Over och ut, skjut en snut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela